Artykuł sponsorowany

Etapy procesu certyfikacji AntiCOVID Hygiene Standard

Etapy procesu certyfikacji AntiCOVID Hygiene Standard

Pojawienie się wirusa SARS-CoV-2 zmieniło życie całego świata. Wywołuje on nie tylko chorobę, której przebieg może być naprawdę drastyczny, ale też spowodował szereg zmian w funkcjonowaniu praktycznie każdego obszaru życia. Wprowadzone i rozwijane metody poprawiające poziom bezpieczeństwa sanitarnego stają się powoli standardem, któremu warto bliżej się przyjrzeć. Czy certyfikacja AntiCOVID Hygiene Standard ułatwi codzienne funkcjonowanie? Jak przebiega proces nadania certyfikatu?

 

Co daje certyfikat AntiCOVID Hygiene Standard?

Produkt czy usługa, które zostaną oznaczone certyfikatem AntiCOVID Hygiene Standard spełniają rygorystyczne normy bezpieczeństwa. W ten sposób potwierdza się zachowanie zasad ochrony sanitarnej na najwyższym możliwym poziomie!

Uzyskanie samego certyfikatu nie jest sprawą prostą i wymaga zastosowania szeregu działań, których ostatecznym celem jest potwierdzenie, że produkt lub usługa zostały zweryfikowane i przeszły szczegółowy audyt

Specjalista systemu AntiCOVID Hygiene Standard w Polsce podkreśla: Każdy audyt jest przeprowadzany przed odpowiednio przystosowaną do tego, niezależną jednostkę, co gwarantuje obiektywizm podczas wydawania decyzji o przyznaniu certyfikatu. Normy, jakie obowiązują w ramach systemu, zostały stworzone w oparciu o rozwiązania, które do tej pory stosowane były w sektorze wojskowym. Wydelegowani eksperci zagwarantowali staranne dostosowanie ich do warunków cywilnych.

 Jak wygląda proces certyfikacji AntiCOVID Hygiene Standard?

Podmiot zainteresowany uzyskaniem certyfikatu musi przynajmniej od trzech miesięcy przed weryfikacją stosować System Zarządzania (SZ). Proces certyfikacji prowadzony w ramach AntiCOVID Hygiene Standard składa się z kilku etapów, każdy z nich jest równie istotny. Łącznie procedura obejmuje sześć kroków, takich jak:

  • wstępna rozmowa informacyjna z przedstawicielem AntiCOVID Certificate, która pozwala odpowiedzieć na wszystkie pytania i rozwiać wątpliwości,
  • sporządzenie i przesłanie zapytania ofertowego przez klienta zainteresowanego wzięciem udziału w certyfikacji,
  • przesłanie do klienta indywidualnie przygotowanej oferty wraz z jasno określonymi warunkami certyfikacji,
  • akceptacja warunków przez podmiot zlecający, co uruchamia procedurę certyfikacyjną,
  • przygotowanie dokumentacji związanej z SZ – klient musi przygotować i udostępnić dokumenty przynajmniej dwa tygodnie przed wykonaniem audytu,
  • przeprowadzenie audytu, który składa się z dwóch etapów: pierwszy polega na dokonaniu audytu dokumentacji (audytorzy sporządzają arkusz oceny); w drugim etapie audytorzy oceniają wdrożenie procedur oraz ich skuteczność w związku z wybraną normą; proces kończy sporządzenie raportu.

Proces certyfikacji może wydawać się długotrwały, jednak warto rozważyć wystąpienie o jego przeprowadzenie. Potwierdzenie wiarygodności danej usługi czy produktu w odniesieniu do ścisłych norm przeciwwirusowych zapewnia bezpieczeństwo ich klientom i użytkownikom, jak i podwyższa ogólną świadomość sanitarną.


Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.