Artykuł sponsorowany

Naszywka jako element stroju roboczego i identyfikacji firmy

Naszywka jako element stroju roboczego i identyfikacji firmy

Jest wiele sposobów na podniesienie świadomości marki, a tym samym na zwiększenie możliwości identyfikacji firmy w społeczeństwie. Są to wizytówki, logo na produktach, nazwa firmy umieszczana na autach i na odzieży roboczej. Właśnie ten ostatni sposób znacznie poprawia identyfikowanie danego przedsiębiorstwa. Eksponowane logo jest mocnym narzędziem promocji i warto postawić na odpowiednie naszywki umieszczane później na odzieży roboczej.

W jaki sposób firmowe naszywki wpływają na identyfikację marki?

Logo firmy, które bywa umieszczane w różnych miejscach, znacznie podnosi świadomość marki wśród potencjalnych klientów i pozwala ja odróżnić od innych, które oferują podobną usługę lub towar. Takie oznaczenie w postaci naszywki na ubranie ma podobną funkcję, ale dodatkowo zwiększa poczucie przynależności pracowników do zespołu swojego pracodawcy. Nawet zwykła odzież czy akcesoria codziennego użytku ze specjalnymi naszywkami wyprodukowanymi w firmach takich jak IMAR, pozwalają na formułowanie pozytywnego wizerunku przedsiębiorstwa i na lepsze postrzeganie go na rynku i ogólnie w społeczeństwie. Dobrze zaprojektowana i wykonana naszywka z logo firmy są świetną reklamą. Umieszczona na roboczym uniformie, pozwala odróżnić pracownika jednej firmy od drugiej i zasygnalizować jego przynależność do przedsiębiorstwa. Naszywki z logo bardzo często pojawiają się w takich branżach, gdzie pracownik ma bezpośredni kontakt z klientem. Takie oznaczenie ułatwia wzajemny kontakt. Zainteresowany może się zwrócić do osoby z personelu z pytaniem lub prośbą. Nie ma wtedy problemu z odróżnieniem jej od pozostałych klientów. Tak bywa na przykład w branży gastronomicznej, handlowej, medycznej czy innych.

Dlaczego naszywki z logo firmy tak dobrze się sprawdzają?

Naszywki z logo firmy są lepszym wyjściem od tradycyjnego znakowania odzieży. Nie muszą być tyle razy prane, co robocze uniformy, a to dobrze wpływa na ich trwałość. Używanie ich kosztuje dużo taniej, a efekt jest taki sam albo lepszy. Zwłaszcza w przypadku dobrze zaprojektowanych emblematów. Dodatkowe zastosowanie elementów odblaskowych i kolorów świecących w ciemności pozwala na jeszcze lepsze wyeksponowanie treści na firmowej naszywce. Za każdym razem jest to dobry sposób na propagowanie marki.

Podziel się:

Ogólna ocena artykułu

Dziękujemy za ocenę artykułu

Błąd - akcja została wstrzymana

Polecane firmy

Dbamy o Twoją prywatność

W naszym serwisie używamy plików cookies (tzw. ciasteczek), które zapisują się w przeglądarce internetowej Twojego urządzenia.

Dzięki nim zapewniamy prawidłowe działanie strony internetowej, a także możemy lepiej dostosować ją do preferencji użytkowników. Pliki cookies umożliwiają nam analizę zachowania użytkowników na stronie, a także pozwalają na odpowiednie dopasowanie treści reklamowych, również przy współpracy z wybranymi partnerami. Możesz zarządzać plikami cookies, przechodząc do Ustawień. Informujemy, że zgodę można wycofać w dowolnym momencie. Więcej informacji znajdziesz w naszej Polityce Cookies.

Zaawansowane ustawienia cookies

Techniczne i funkcjonalne pliki cookie umożliwiają prawidłowe działanie naszej strony internetowej. Wykorzystujemy je w celu zapewnienia bezpieczeństwa i odpowiedniego wyświetlania strony. Dzięki nim możemy ulepszyć usługi oferowane za jej pośrednictwem, na przykład dostosowując je do wyborów użytkownika. Pliki z tej kategorii umożliwiają także rozpoznanie preferencji użytkownika po powrocie na naszą stronę.

Analityczne pliki cookie zbierają informacje na temat liczby wizyt użytkowników i ich aktywności na naszej stronie internetowej. Dzięki nim możemy mierzyć i poprawiać wydajność naszej strony. Pozwalają nam zobaczyć, w jaki sposób odwiedzający poruszają się po niej i jakimi informacjami są zainteresowani. Dzięki temu możemy lepiej dopasować stronę internetową do potrzeb użytkowników oraz rozwijać naszą ofertę. Wszystkie dane są zbierane i agregowane anonimowo.

Marketingowe pliki cookie są wykorzystywane do dostarczania reklam dopasowanych do preferencji użytkownika. Mogą być ustawiane przez nas lub naszych partnerów reklamowych za pośrednictwem naszej strony. Umożliwiają rozpoznanie zainteresowań użytkownika oraz wyświetlanie odpowiednich reklam zarówno na naszej stronie, jak i na innych stronach internetowych i platformach społecznościowych. Pliki z tej kategorii pozwalają także na mierzenie skuteczności kampanii marketingowych.